2a AVALUACIÓ
En la pàgina 293 del llibre de text hi ha una graella com la de la imatge on cada alumne/a ha d'anotar les seues qualificacions
*****************2n A*****************
AVALUABLES |
DESCRIPCIÓ |
DATA i NOTA |
ACTIVITATS de BLINK/ CLASSROOM/DICTAPP
|
(C) Els dígrafs, les lletres compostes, els diftongs i els hiats (C) DICTAPP Accentuació +Accents oberts i tancats (C) L'accent gràfic (C) L'accent diacrític (C) Els usos del QUÈ i del QUE (C)Usos del PERQUÈ/PER QUÈ/PER A QUÈ (c) Exercicis del DICTAPP dels accents diacrítics (C) Exercicis del DICTAPP "Juntes o separades"
|
NOTA (10-I)
NOTA (10-I)
NOTA (17-I) NOTA ( 23-I) NOTA (7 -II) NOTA (14-II)
NOTA (15-II)
NOTA (13-III)
|
PROFESSORA
|
|
|
PROFESSORA
i
COMPANYS i COMPANYES DE CLASSE
|
(P) Comprensió Lectora "Temps de conquesta" |
NOTA (8-II) |
*****************2n B*****************
AVALUABLES |
DESCRIPCIÓ |
DATA i NOTA |
ACTIVITATS de BLINK o CLASSROOM
|
(C) Els dígrafs, les lletres compostes, els diftongs i els hiats (C) DICTAPP Accentuació +Accents oberts i tancats (C) L'accent gràfic (C) L'accent diacrític (C) Usos del QUÈ i el QUE (C)Usos del PERQUÈ/PER QUÈ/PER A QUÈ (c) Exercicis del DICTAPP dels accents diacrítics
|
NOTA (10-I)
NOTA (10-I)
NOTA (18-I) NOTA (23-I)
NOTA (7-II) NOTA (13-II)
NOTA (14-II)
|
PROFESSORA
|
|
|
PROFESSORA
i
COMPANYS i COMPANYES DE CLASSE
|
(P) Comprensió Lectora "Temps de conquesta" |
6 de febrer |